شاعر الجيلين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شيخ روحانى صادق

شيخ روحانى صادق Empty شيخ روحانى صادق

مُساهمة  سندس السويدى الأربعاء مايو 04, 2016 3:15 am

قصتي مع النصابين اللي ع النت وهما عارفين نفسهم كويس واخويا الكبير الحكيم الروحانى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لكل بنت عاوزه شيخ روحاني صادق يعالجها من تعبها ومرضها اللي اكيد بتعاني منه زيي قبل ما اروح لاخويا الكبير الحكيم الروحانى اللي انا مشكوره ليه كتيييير علي وقفته جنبى مش نصاب زي اللي ع النت اللي دمروني نفسيا وماديا
انا يا جماعة والله وربنا يشهد ع كلامى اني مش تبع حد ولا ليااي علاقة بهذا الشيخ غير اني حالة وهوه ساعدني وعالجنى والحمد لله وبعدها كنت عاوزه اعمل جلب لخطيبي وهوه مشكووور ساعدني واقسم بالله لقيت خطيبي ع بابي اول لما قفلت مع اخويا الحكيم الوحانى الفون وكان بيقول ليا في المكالمة ان خطيبي هيجي ليا حالا ويادوب قفلت لقيت الباب بيخبط فتحت لقيت خطيبي اللى كان خلاص هيفسخ الخطوبة ومافيش حل يكمل معايا لقيته فجآة واحدة بعد مساعدة اخويا الحكيم الروحانى بيعتزر ليا وجي ندمان والحمد لله احنا حاليا متجوزين وحياتنا اكتر من ممتازة  دة موضوعي في الجلب

اما موضوعى في السحر زي ما انا هحكية ليكم يا جماعة :
انا  كنت برجع شعر وجسمي نزل بقيت عامله زي الهيكل العظمى بالظبط لدرجة ان جسمي كمان كان بيتلج وكل اللي حواليا كانو بيقولو خلاص ان انا مت ده طبعا غير ان السحر اللي كان معمول ليا كان بيخليني انزل بهدوم البيت واروح اجرى ادخل الكنيسه بجد انا كنت مدمرة وربنا كتب ليا الشفاء ع ايد اخويا وحبيبي الحكيم الروحانا يديله طول العمر يارب علشان كده ده اقل واجب اقدمه لاخويا الكبير الحكيم الروحانى وليكم انتو كمان علشان ما تقعوش في ايد النصابين اللي ع النت والتلفيزيون وبرده انتم ليكم حرية الاختيار انا كتبت قصتى كرد للجميل ودعايتي دي اقل حاجة اقدمها لشخص عظيم زيه ربنا يحمية ويقوية ويديلو طول العمر يارب

وه رقمه لو حد عنده مشكلة وحابب يتواصل معاه : 00201001459793

ودعائي ليكم ان ربنا يعجل شفائكم ويسعد ايامكم انتو كمان يا رب

[وحدهم المديرون لديهم صلاحيات معاينة هذه الصورة]

سندس السويدى

المساهمات : 28

- مواضيع مماثلة